Акційні товари
- Бренд: Fisher-Price
- від 6 міс. до 2 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 1 року до 2 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 6 міс. до 3 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 1,5 років до 2 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 1 року до 2 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 1,5 років до 2 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 0 до 1 року
- Бренд: Fisher-Price
- від 0 до 1,5 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 3 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
- Бренд: Fisher-Price
- від 2 років до 4 років
Fisher-Price – іграшки, створені з дітьми для дітей
Ось вже понад 90 років американська компанія Fisher-Price виготовляє оригінальні іграшки для дітей від народження до дошкільного віку. Цьому бренди довіряють батьки з різних країн світу. Асортименти налічує понад 5000 видів дитячих товарів. Іграшки бренду цікаві, оригінальні, міцні та безпечні, а також відрізняються розвивальними функціями, які підтверджені практикою.
Фішер Прайс: як усе починалося
Компанія Fisher-Price з'явилася у невеликому місті Східна Аврора (штат Нью-Йорк) у 1930 році. Назва бренду утворилася із комбінації прізвищ засновників. Перші іграшки були виготовлені із сосни та вкриті нетоксичними фарбами. Вони виділялися незвичайним зовнішнім виглядом та міцністю. У 1931 році 16 моделей з дерева були представлені на міжнародному ярмарку іграшок у Нью-Йорку. Продукція підкорила аудиторію оригінальністю. Бізнес почав розвиватись.
На початку 50-х років відбулася революція – компанія Fisher-Price одна з перших почала використовувати пластмасу для виготовлення дитячих іграшок. Цей крок дозволив дизайнерам робити іграшки ще красивішими та живішими. Завдяки цьому асортимент збільшився до 39 найменувань.
У 1993 році відбулося успішне об'єднання Fisher-Price з корпорацією Mattel. Внаслідок цього бренд остаточно закріпив звання лідера в індустрії іграшок. У 2002 році продукція Фішер-Прайс стала доступною дітям з України, а 2008 року з'явилася перша україномовна іграшка. Сьогодні бренд відомий у всьому світі. Тільки уявіть, що з моменту появи фірмової пірамідки Fisher-Price було продано 40 млн. штук. Ця цифра говорить багато про що!
Як створюються іграшки Fisher-Price
Однією з головних рис Fisher-Price є унікальна ігрова лабораторія Play Lab, що відкрилася у 1961 році. Це перший науковий центр дослідження дитячих іграшок. Тут фахівці з раннього розвитку зустрічаються з головними експертами – дітьми та їхніми батьками. Співробітники запрошують у гості батьків із дітьми та спостерігають, як ті грають із продукцією бренду. У ході експерименту вдається дізнатися про сильні та слабкі сторони продукту, відстежити реакцію дітей, оцінити інтерес. Щорічно в дослідженнях беруть участь понад 1700 батьків та 3600 дітей. З моменту відкриття 50 000 малюків отримали почесне звання "Офіційний тестувальник іграшок".
У середньому на створення однієї іграшки йде 1,5 року. Цей процес включає такі етапи:
- Розробка прототипу.
- Тестування дітьми у лабораторних та домашніх умовах.
- Аналіз отриманих даних, оцінка розвивальних функцій та фізичних характеристик: ваги, форми, комфортний діапазон звуків, зовнішня привабливість, зручне розташування кнопок та інше.
- Удосконалення прототипу та затвердження фінальної моделі.
Особливий акцент бренд робить на якість. За встановленими ігровою лабораторією стандартами механізми в іграшках (кнопочки, перемикачі) повинні витримувати до 1000 спрацьовувань. А коліщата чудово їздити після безперервного катання протягом 24 годин на спеціальному конвеєрі. Ці вимоги іграшки Fisher-Price чітко дотримуються. На кожному етапі виробництва здійснюється контроль якості.
Продукція Фішер-Прайс проходить до 15 тестів на якість та фізичні властивості. Іграшки кидають з висоти, здавлюють під пресом, розтягують, крутять... До масового виробництва надходять лише ті моделі, які успішно пройшли всі перевірки.
Іграшки Fisher-Price виготовляються із безпечних та міцних матеріалів. Продукція відповідає європейському стандарту EN 71, а також має сертифікат "УкрСЕПРО".
Обираємо іграшку Fisher-Price
Іграшки бренду діляться за віком.
- Від народження до 6 місяців: крісла, що хитають, брязкальця, прорізувачі, мобілі, нічники.
- Від 6 до 24 місяців: класичні іграшки, що розвивають дрібну моторику, сенсорику, зір, слух. Головне їх завдання – сформувати базові навички та підготувати малюка до гри з більш складними іграшками.
- Від 24 до 36 місяців: інтерактивні іграшки зі світловими та звуковими ефектами для подальшого розвитку навичок у дітей. Вони мають режими вивчення алфавіту, рахунки, перших слів, читання віршів.
Купити оригінальну іграшку Fisher-Price можна в інтернет-магазині kidis.ua. У каталозі зібрані найкращі моделі, які доступні до замовлення зі швидкою доставкою по Києву та в інші міста України. Ми з радістю допоможемо обрати іграшку для вашого малюка!